החלקת מג'סטיק

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

לא מעט נשים חולמות על שיער חלק, מבריק ושופע. החלום הזה הוא נחלתן של נשים רבות שנולדו עם שיער מקורזל ומתולתל, ואותו חלום שולח אותן לרכוש מכשירים חשמליים ליישור השיער, ובשנים האחרונות – גם לנסות החלקות שונות. אין ספק שהחלקת שיער הפכה לפתרון המוביל עבור נשים רבות המעוניינות להחליק את שערן בתנאים אופטימליים וארוכי טווח – אך לצד כאלה הנחשבות לבטוחות יותר כמו למשל החלקת קראטין, לא מעט שיטות החלקות רחוקות מאוד מלענות על התואר "בטוחות". לצידן יושבת גאה, בטוחה, בריאה ויעילה, ההחלקה שכבשה את עולם המספרות: החלקת מג'סטיק. אז מי היא אותה החלקה? איך היא עובדת ומדוע היא יעילה? רגע לפני שאתן מחפשות ספר בתל אביב ומנסות אינספור החלקות – הכירו את הדבר הבא בעולם החלקות השיער.

החלקת מג'סטיק – קווים לדמותה של Majestic Keratin

Majestic Keratin מג'סטיק קראטין הוא שמה המלא של ההחלקה הכי חמה בעולם החלקות השיער. חברת מג'סטיק מציעה סדרת מוצרי החלקה שהמשותף להן הוא אחד: כל המוצרים מבוססים על חומרים טבעיים וכולן מעניקים שיער חלק בעל מגע משי חלק, כולן מעניקות נפח לשיער וכולן משחזרות את מבנה השערה המקורי – מה זה אומר? במילים פשוטות, זה אומר שגם אם השיער שלכן עבר החלקות שאינן בריאות, הבהרות, צביעה או שהוא סובל מנזקים אחרים – ההחלקה הזו תשקם אותו. כמה פשוט, ככה גאוני.

מהם היתרונות של החלקת מג'סטיק?

  1. ללא פורמלין – החלקות רבות מכילות חומר הנקרא פורמלין, המשמש – להבדיל – לשימור גופות. כיום רוב שיטות ההחלקה שמכבדות את עצמן לא עושות שימוש בחומר הזה. במג'סטיק קראטין אין פורמלין, והנוסחה כולה היא טבעית ואורגנית לחלוטין. זהו לא "סתם" יתרון – אלא יתרון משמעותי וחשוב עד מאוד.
  2. מבנה השערה לא משתנה – יש לא מעט החלקות המשנות את מבנה היסוד של השערה כדי להעניק את המראה החלק. בסופו של דבר, התוצאה, גם אם היא נראית טוב, הורסת את מבנה השערה המקורי ויש צורך לחדשה שוב ושובהשיער הופך יבש, חסר זוהר ופגיע – וחבל. החלקת מג'סטיק לא משנה את מבנה השערה, ולהיפך – החומרים הפעילים בנוסחה משחזרים את מבנה השערה המקורי, אם נהרס.
  3. מהיר ובעל אפקט מדהים – שלא כמו החלקות אחרות, הנוסחה המיוחדת של מג'סטיק בנויה כך שהיא מתוכננת להיות על השיער 35 דקות בלבד – ומיד בתום פרק הזמן הזה, שוטפים את השיער. התהליך נקי, ממוקד ויעיל ובסופו מחכה לכן שיער מדהים ובריא.
  4. חומרים מעולים לשיער שלך – הנוסחה הנפלאה של מג'סטיק מכילה חומרים מצוינים לשיער שלך, כמו שמן ארגן, קולגן, שמנים נייטרליים ותערובת חלבונים טבעית. כל חומר בנפרד נועד כדי להפוך את השיער שלך לחלק ונעים, וכולם יחד משיבים לו את החיות, "מעירים" אותו, הופכים אותו לבעל נפח ורכות והכי חשוב – חלק כמו משי.

מה זה מג'סטיק?

החלקת מג'סטיק, הנקראת גם Majestic Keratin, היא טיפול החלקת שיער, המאפשר להשיג מראה שיער חלק ונעים למגע. בניגוד להחלקות מסוגים אחרים, החלקת מג'סטיק נעשית ללא שימוש בפורמלין, תוך הקפדה על חומרים טבעיים ואורגניים בלבד. במסגרת תהליך ההחלקה אין משנים את מבנה השערה וכך השיער נשאר בריא בלא שייפגע הברק הטבעי שלו. כדי להשיג את התוצאה המבוקשת, שיער חלק ורך, נעזרים בחומרים כגון קלוגן, חלבונים טבעיים, שמן ארגן ושמנים ניטרליים, והם בדיוק מה שהופך את החלקת המג'סטיק לאפקטיבית ולפופולרית כל כך. אחרי 35 דקות של טיפול חומרי ההחלקה נשטפים בקלות ומותירים שיער חלק ובריא.

מהם סוגי המג'סטיק הקיימים?

כדי להשיג את התוצאה המבוקשת, ניתן להתאים את סוג הטיפול למצבו של השיער. לשם כך קיימים היום כמה סוגים עיקריים של החלקת מג'סטיק. אם למשל נדרש בעיקר טיפול משקם להורדת נפח אפשר לבחור את טיפול המג'סטיק פרוטאין. מלבד סוג זה ישנם גם סוגים נוספים כגון מג'סטיק בוטוקס המיועד לרכך את השיער, להוסיף לו לחות והזנה והוא עשוי להתאים גם לשיער צבוע הדורש קצת "אהבה". אם מעוניינים בשיער חלק מאוד שיהיה גם מבריק וגם בעל מראה עשיר, אפשר לבחור בטיפול מג'סטיק ביוטין הכולל ויטמינים, קלוגן וחלבונים המחזקים את השיער ומשפרים משמעותית המראה שלו.

למי תתאים החלקת שיער מסוג זה?

אחד היתרונות המרכזיים של החלקת מג'סטיק היא ההשפעה המטיבה שלה על השיער. לכן, היא עשויה להתאים במיוחד למצבים שבהם השיער פגום או "עייף" בשל טיפולים שונים שעברו עליו. החלקה מסוג זה תהיה אידיאלית גם לשיער מקורזל, מתולתל מאוד ולכל סוג שיער קשה לסידור וחסר מבנה ברור. הטיפול "מרגיע" את השיער, הופך אותו לפחות "נפוח" ומאפשר לכם ליהנות משיער שקל להתנהל איתו, גם כאשר רוצים להתארגן מהר בשעות הבוקר המוקדמות. החלקת המג'סטיק מספקת פתרון קבוע יחסית, אך כדי לשמר את המראה הרצוי, יש לחזור עליה מפעם לפעם, בהתאם למצבו של שיער.

האם נדרשות הכנות מיוחדות להחלקת מג'סטיק?

כמו בכל טיפול אחר, לפני שעושים החלקת מג'סטיק חשוב מאוד להתייעץ עם מעצב השיער ולקבל ממנו את המידע המלא על הטיפול. אומנם להחלקה לא נדרשות הכנות מיוחדות, אך כדי להבטיח את שביעות הרצון שלכם, יש לשים לב לכמה הנחיות חשובות. שבוע לפני ההחלקה ושבוע אחר אחריה יש להימנע מצביעת השיער. אם תבצעו שני תהליכים אלו במקביל, בריאות השיער והמראה שלו עלולים להיפגע. מלבד זאת, אם ישנם חומרים מסוימים שידועה אלרגיה אליהם יש לעדכן את מעצב השיער לפני תחילת הטיפול.

כיצד מטפלים בשיער אחרי החלקת מג'סטיק?

בסיום החלקת מג'סטיק השיער ייראה וירגיש נפלא, אך כדי לשמר את התוצאה הזו חשוב להמשיך ולטפל בו כראוי גם בבית. אפשר ורצוי לחפוף את השיער אחרי ההחלקה, ואין כל מניעה לאסוף את השיער ולעצב אותו בהתאם לרצונכם. בגדול – תוכלו להמשיך להתנהל עם השיער שלכם כרגיל, אך רצוי מאוד להתייעץ עם מעצב השיער ולקבל ממנו המלצות למוצרי טיפוח שיחזקו את השיער וידגישו את יופיו. בדרך כלל, יש להעדיף מוצרי שיער שאינם מכילים מלח, ומאותה סיבה חשוב גם למרוח סרום מתאים לפני בילוי בבריכה או בים.

המלצות

גלילה לראש העמוד