כל מה שצריך לדעת על תוספות שיער

תוספות שיער כבשו את עולם עיצוב השיער כבר מזמן – ובצדק.

זוהי אחת השיטות הנוחות והיעילות ביותר להשגת מראה שיער שופע, עשיר ומלא – בהשקעה מינימלית! אך כמו כל השקעה, גם כאן חשוב לנהוג נכון כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר, והדרך לשם מתחילה קודם כל באינפורמציה מועילה. אז איך הן מתחברות? איך בוחרים עיצוב שיער בתל אביב או בכל עיר אחרת בה יש היצע עצום? וממה צריך להיזהר? הנה כל מה שאתן צריכות לדעת על תוספות שיער. 

סוגי התוספות

בשוק יש שפע של סוגי תוספות שיער – חשוב מאוד לבחור את זו שתתן לכם מענה איכותי – ובמקרה הזה: תשתמש אך ורק בשיער טבעי, זאת אומרת, שנגזר מראש של מישהי אחרת. מספרות רבות מחזיקות שיער סינתטי במלאי, אך לרוב הדבר יעשה רק כדי לבצע תוספת זמנית ולא ארוכת טווח. 

גם בסוגי השיער הטבעי, ניתן למצוא שני סוגים. הראשון איכותי יותר והשני פחות. הסוג הראשון הוא שיער שלא עבר מעולם צביעה, הוא בריא ועשיר, אין בו פיצולים, הוא לא יבש או מסורבל והוא נוח לעבודה. לעומתו, שיער איכותי פחות הוא שיער שעבר תהליכים כימיים והוא באופן גנטי – בריא פחות.

אילו תוספות כדאיות לשיער?

שיער טבעי איכותי הוא השיער המומלץ ביותר לשמש כתוספות שיער. כשאתן בוחרות שיער סינתטי, סביר להניח שתסבלו בהמשך מקשרים בקווצת השיער החדשה וגם בחיבור בינו לבין השיער הטבעי. בנוסף, מדובר בפתרון שלא מחזיק מעמד לאורך זמן, מה שגורר חידושים במספרה לעתים תכופות, הוצאות לא מעטות ועוגמת נפש. הסיבה האחרונה והלא פחות חשובה היא שהשיער הסינתטי לא נראה טבעי ובקלות ניתן להבחין בהבדלים בינו לבין השיער הטבעי שלך.

שימוש בשיער טבעי לא איכותי עלול לגרום לנשירת שיער (יחד עם התוספות), שכן השיער היבש או ההרוס גורר את השיער למטה וגורם לו לנשור. 

תוספות שיער הטובות והמומלצות ביותר לשימוש, בפער אדיר, הן תוספות שיער טבעיות ואיכותיות. החיבור יהיה מושלם, המראה יהיה הכי טבעי שיש והחיבורים יהיו עמידים לאורך זמן. בלי לגרום נזק לשיער הטבעי, בלי לעודד נשירה של השיער ועם תוצאה מדהימה. 

איך בוחרים מעצב שיער?

הדבר החשוב ביותר שצריך לשים אליו לב הוא הניסיון של הספר שבחרת. האם הוא מנוסה בתחום התוספות? האם תוכלי לראות עבודות קודמות שעשה? האם תוכלי לקבל המלצות מלקוחות מרוצות? חשוב שתביני שעומד מולך אדם מקצועי שמבין בעולם השיער ובתוספות שיער בפרט. בנוסף, הקפידי לוודא שמעצב השיער מבין בשיטות הקיימות ויהיה מעודכן בטכנולוגיה המתקדמת בתחום. יש שפע של שיטות – החל מהלחמה בדבק, לייזר, חרוזים, קראטין ועוד. כל שיטה מיועדת לסוג אחר של שיער ולכן שיטה שתהיה טובה לאחת לא תהיה טובה לאחרת.

גלילה לראש העמוד