תוספות שיער -כל הדרכים ליצור את הקסם

אם אי פעם ניסיתן לברר כיצד עובד תהליך הוספת שיער – וודאי הבחנתן בשטף המידע הקיים ברשת, כמו גם במספרות ברחבי הארץ. מספיק לעשות סיור בחלונות הראווה של מספרות בתל אביב כדי להבחין באינספור שיטות, טכניקות טיפול והבטחות לשיער מלא ומבריק. אז איך באמת עובד התהליך? מהן השיטות הקיימות ואיך הן מתבצעות בפועל? אם את רוצה ליהנות משיער מלא ושופע מבלי לעשות שיקום שיער – הגעת למקום הנכון. כעת כל שנותר לך הוא לבחור את השיטה המועדפת עליך, ובדיוק לשם כך אנחנו כאן.

תוספות שיער בחרוזים

בשיטה זו, מחברים בין השיער הטבעי שלך לבין תוספת השיער באמצעות חרוזי מתכת ייעודיים. את התהליך מתחילים בחלוקת השיער לקבוצות דקות, ולאחר מכן, משחילים כל קווצת שיער דקה אל החרוז. החרוז הייעודי ממולא בדבק שמטרתו היא לחזק את האחיזה בשיערך ולמנוע כניסת נוזלים ושאר מרעין בישין.

תוספות שיער בשזירה

שימוש בתוספות שיער בשזירה מתבצע באמצעות שזירת תוספות השיער בעדינות אל שיער הראש הטבעי שלך. התוצאה היא צמות צפופות וקטנטנות וללא ספק המראה המתקבל הוא טבעי – עם זאת, חשוב לדעת כי השיטה לא יעילה לאורך זמן.

תוספות שיער בקליפסים

אם את רוצה ליהנות משיער שופע ומלא אך לא רוצה שהדבר יהיה לצמיתות – תוספות שיער באמצעות קליפסים היא האפשרות הטובה ביותר עבורך. לא מעט נשים בוחרות באפשרות זו לטובת אירוע חד פעמי, ובצדק. השיטה הזו פשוטה וקלה מאוד לביצוע, ותוצאותיה נהדרות. קבוצת תוספות השיער מחוברות זו לזו באמצעות פס מיוחד, בקצהו נמצאים קליפסים, אותם מחברים בסמוך לקרקפת אל השיער הטבעי – והופס! יש לך שיער ארוך!

תוספות שיער בהדבקה

אם נתקלתן בפרסום המבטיח לכן תוספות שיער באמצעות הדבקה – בדקו היטב למה התכוון המשורר. הדבקת שיער היא שם הכולל בתוכו מגוון רחב של שיטות הדבקה – החל מפס סיליקון ייעודי ועד לחומרי הדבקה מפוקפקים. החיסרון בשיטה הזו הוא ברור, אתן לא באמת יודעות באיזה חומר עשו שימוש ואתן עלולות להיות חשופות לפגיעה בריאותית במקרה של שימוש בדבקים שאינם מאושרים לשימוש על ידי משרד הבריאות – ותתפלאו, אך יש לא מעט ספרים שעושים בהם שימוש.

הלחמת שיער

הלחמת שיער היא ללא ספק השיטה המומלצת ביותר להארכת השיער – ובאופן לא מפתיע כלל, בחרנו במספרה לעשות בה שימוש! למעשה, בשיטה זו מלחימים את השיער באמצעות סיליקון והתוצאה הנהדרת נשמרת עד 6 חודשים! זו השיטה הטובה ביותר, שכן התוצאה המתקבלת היא הרמונית, מלאה ועשירה, ולא פחות חשוב – מאפשרת לכן ליהנות מכל שינוי שתרצו לעשות – גוונים, צבע ותסרוקות, כמו גם טיפולי שיער יומיומיים. בנוסף, מדובר בהלחמה חזקה מאוד שלא פוגעת בשיער הטבעי ובקרקפת וכדי להסירה עושים שימוש בחומר מיוחד.

גלילה לראש העמוד