אילו פתרונות יש לנשים בעלות שיער דליל?

 

שיער שופע ומלא חיים הוא סמל לבריאות, יופי וללא ספק תורם לתחושה הטובה של נשים רבות. זוהי לא המצאה חדשה. משחר ההיסטוריה ועד ימינו אנו, השיער ממלא מקום תרבותי ומרכזי בחיינו. לכן, עבור נשים הסובלות משיער דליל, הדבר גורם גם לפגיעה באיכות החיים ובדימוי האישי – אך החדשות הטובות הן שלא מדובר בגזירת גורל. אז איך מטפלים בשיער דליל? אילו פתרונות יודע מדע הקוסמטיקה והרפואה לספק לנו? המומחים קובי ואלי בורוכוב עושים לכם סדר.

הצעד הראשון: לא לעשות נזק נוסף

יש לא מעט גורמים חיצוניים המזיקים לשיער ולגדילתו הבריאה, ביניהם ניתן למנות גלולות למניעת הריון, כדורי רואקוטן המסייעים במיגור פצעי בגרות ועוד. בנוסף, גם שימוש לא נכון באמצעים כימיים או במכשירים הפולטים חום עשוי לפגוע בשערה שלנו, במיוחד אם מדובר בשיער עדין. לכן, הדבר הראשון שחשוב לעשות הוא למנוע מהתופעה להתפשט ולנקוט אמצעים על מנת לעצור את ההחמרה.

תוספי תזונה

השיער שלנו מורכב מחלבונים ומינרלים, ועל כן שימוש בתוספי תזונה המכילים מינון מוגבר של מינרלים וחלבונים עשוי לסייע לצמיחת השיער. בין השאר, תוכלו להשתמש במולטי ויטמינים עשירים בברזל, ביוטין ואבץ, כמו גם בכמוסות ג'לטין. בנוסף, חשוב לבצע בדיקות דם כדי להבין האם יש חוסר באבני הבניין של השיער או מערכות נוספות בגוף, שכן חוסר בויטמין B12 וברזל עשוי לתרום לדלילות השיער.

תכשירים קוסמטיים

תכשירים קוסמטיים לטיפול בשיער דליל קיימים בשוק למכביר, אך לרוב, הם לא יעילים כמו פתרונות אחרים. רוב התכשירים לא מסוגלים להחדיר כמות מספקת של חומרים פעילים לעומק זקיקי השערה, ולכן עצירת הנשירה לא באמת מתרחשת, וודאי שלא הצמחת שיער חדש. יחד עם זאת, שימוש במיצוי צמחים טבעיים או אמפולות המוחדרות בעיסוי עמוק לשיער ונשארות על הקרקפת עד לזמן החפיפה הבאה – עובדות טוב יותר, בחלקן.

תוספות שיער

תוספות שיער הן ללא ספק אחד הפתרונות הטובים והיעילים ביותר להתמודדות עם נשירת שיער. כיום תוכלו למצוא מגוון רחב של תוספות שיער המותאמות לסוג השיער, סגנונכן האישי והאקלים הישראלי ובהתאמה מלאה לסוג הכיסוי הנדרש. תוספות השיער מעניקות פתרון מושלם לדלילות באזור הפוני, הפדחת, הפוני ועד לפתרונות במקרים של שיער דליל במיוחד. כל תוספת שיער נצמדת לשיער באמצעות קליפסים מיוחדים שלא גורמים נזק לקרקפת. הם מתחברים באופן פשוט לשיער ובנגיעה אחת – תוכלי ליהנות משיער בריא, מלא, יפה והכי חשוב – במראה טבעי להפליא!

כדי להגיע למראה הטבעי והבריא ביותר, חשוב לעשות שימוש בתוספות שיער איכותיות בלבד, הנשזרות בעבודת יד על גבי רשת עדינה עשויה משי סיני. כמו כן, בדקו היטב מהו מקור השיער, כשהטוב ביותר הוא שיער המגיע מיבשת אירופה, לא מעובד ולא צבוע.

גלילה לראש העמוד