הטרנדים החמים לעיצוב שיער בשנת 2020

אנחנו כבר כמה שבועות לתוך 2020, החורף עוד רגע עוזב אותנו ומפנה את מקומו לאביב ולקיץ, וזה בדיוק הזמן לדבר על הטרנדים החמים שילוו אותנו במהלך השנה הקרובה.

אזהרת ספוילר – הסיקסטיז, האייטיז והניינטיז קפצו לביקור קצרצר, והשיער שלהן נראה פשוט מוש! אז לפני שאתן קופצות אל הספר שלכן בתל אביב, הנה מה שמחכה לכן!

פוני להמונים

כמעט ואין ספר בתל אביב שלא נדרש לסוגיית הפוני. קצר? ארוך? לצד? 2020 מביאה איתה בשורה מרעננת ובעיקר – מכילה ואוהבת. פוני קצרצר שצריך לקצץ כל יומיים ופוני ארוך שמסתיר את העיניים, וגם פוני גלי שמוסט לצדדים כמו וילונות לפני קונצרט, 2020 אוהבת את כולם. 

הסיכום של קובי ואלי בורוכוב: בכל מה שקשור לפוני אנחנו ממליצים לא להיסחף אחרי טרנדים, ולזרום עם מבנה הפנים והאופי של השיער.

כל גווני הקשת

הטרנד של שיער בכל צבעי הקשת (או חד קרן כמו שהוא מכונה לפעמים) כבר נמצא מאחורינו פחות או יותר, אבל הוא בהחלט משאיר אותנו עם החיבה לכל מה שצבעוני, צעקני ומיוחד. אחת ממובילות הטרנד היא כמובן בילי אייליש, שהביאה את העניין לדרגה של אומנות שמשאירה את כולנו פעורי פה. לצד גווני ניאון, השנה נראה גם את הלבנדר שמפציע בקטגוריית הצלליות והלקים, וישתלב יפה גם בצבעי השיער.

ואם את מעדיפה להחליש קצת את הווליום, זה בסדר גמור ואת לא לבד (והאמת? אנחנו לגמרי מבינים). החדשות הטובות הן שיש היום כל מיני פתרונות צביעה לטווח קצר, שיאפשרו לך להגיע אל ספר בתל אביב ולנסות אפשרויות שונות.

We were on a break!

כבר כמעט 20 שנה מאז שהסדרה חברים הסתיימה, אבל היא מסרבת להיעלם ולהישכח, ונדמה שהיא עדיין נמצאת כמעט בכל פינה בחיינו. גם בארץ וגם בארצות הברית ממשיכים לשדר את כל העונות בלופים אינסופיים, וב-2020 נקבל עוד תזכורת בדמות התספורת האייקונית של מוניקה שצברה פופולריות פתאומית.

הסיכום של קובי ואלי בורוכוב: כן? חייבים? מבין כל הטרנדים השונים שמציפים אותנו, אנחנו לא בטוחים שזו התספורת שהייתן רוצות ללכת שבי אחריה. 

כמו פטריות אחרי הגשם

תספורת הפטרייה על שלל גווניה וסוגיה חוזרת ובגדול. שיער חלק שמגיע פחות או יותר עד קו הלסת, עם או בלי פוני. אצל חלקנו תספורת הפטרייה בטח מעלה שלל זיכרונות ילדות על מכנסי קורדרוי וסריגים עם דוגמאות גיאומטריות בצבעים לא ברורים, אבל אתן חייבות להודות – זו אחת התספורות הכי קלות לתחזוקה. לא צריך חפיפה מיוחדת, לא צריך שעות של השקעה בפן או בהחלקות. והשיער נראה נהדר גם כאשר הוא מתחיל להתארך כך שלא תצטרכו לרוץ ולהסתפר כל כמה שבועות.

הסיכום של קובי ואלי בורוכוב: מצוין! פטריה היא תספורת קלה לתחזוקה שאפשר להתאים למגוון של סגנונות וסוגי שיער.

גלילה לראש העמוד