התאמת צבע לאשה

  • נשים בעלות גוון עור לבן/חום/שחור, שיערן הטבעי לרב יהיה בצבע שחור או בגווני חום לסוגיו. לקבוצה זו מתאים צבעי שיער כגון: בלונד פלטין, בלונד אפור, חום בינוני עד כהה, חום ערמוני, שחור-חום, שחור, אפור וכסף.
  • נשים בעלות גוון עור בהיר/שקוף ורוד, שיערן הטבעי יהיה בלונדיני או חום בהיר, להן מתאים צבעי השיער: בלונד אפור בהיר עד בינוני, חום אפור כהה, אפור רך וכסוף.
  • נשים בעלות גוון עור בצבע אפרסק בהיר, שיערן הטבעי לרב יהיה בהיר מאוד ומתכהה עם השנים, זהב או פלאטינה, להן מתאים צבעי השיער: בלונד זהב, אדום כתום, חום זהוב עד בהיר.
  • נשים בעלות גוון עור בצבע שנהב עד אפרסק שיערן הטבעי יהיה בצבע אדום בהיר עד ג'ינג'י וגוונים אדומים וזהובים. להן מתאים צבעי השיער: חום בהיר עד כהה, ערמוני וגווני אדום או זהב.

נשים נוטות להיות נועזות כשמדובר בבחירה של צבעי שיער, רובן הגדול עושה זאת בהתאם לצו ורוח האופנה. צבע הבלונד, משתייך למשפחת הצבעים החמים והזהובים הוא משדר יופי וזהר. הנועזות מבין הנשים נוטות לצבוע את שיערן בגווני אדום לסוגיו כדוגמת: אדום אש, אדום לוהט, אדום ג'ינג'י. צבע אדמוני מסמל גם נוכחות, דרמטיות ותעוזה לעומת הצבע הג'ינג'י שאף הוא ממשפחת האדומים ומצביע על אישה בעלת אופי שובב, אחרי הכול ג'ינג'י זה אופי. צבע חום או שחור נחשב לצבע ניטראלי ומתאים לנשים "שמרניות" יותר בעלות אופי מאופק וסולידי. נשים בעלות סמכות בד"כ יאספו את שיערן או יסתפרו בתספורת באורך קצר עד בינוני ולרב יצבעו את שיערן בצבע חום או שחור לגווניו על מנת לשדר רציניות, מקצועיות והחלטיות.

גלילה לראש העמוד