קיבלת הזמנה לחתונה בחורף? הכיני את שיערך לאתגר הזה!

חתונה היא אירוע חגיגי ומשמח – בוודאי עבור בני הזוג המתחתנים, אך גם עבור האורחים שמגיעים לשמוח איתם. על אף שישנה הרגשה שרוב החתונות בארצנו החמימה נערכות בקיץ, ישנה כמות לא מבוטלת של חתונות שנערכות דווקא בחורף – בשל סיבות מגוונות. זוגות אשר בוחרים להתחתן בחודשי החורף לוקחים בחשבון את היתרונות והחסרונות שבדבר; לצד העובדה כי חתונה הנערכת בחורף עשויה להיות זולה יותר – וזהו כמובן יתרון עבור החתן והכלה, ייתכן כי דווקא עבור האורחים היא תהיה מעט מאתגרת מבחינת הגעה או אפילו לבוש מתאים. מצד שני – אי אפשר להתעלם מהאווירה המיוחדת שיש בחתונה חורפית, וכמובן מכך שההחלטה הסופית היא של בני הזוג בלבד – והמטרה המרכזית היא שהם יהיו שמחים ומרוצים מאחד הימים החשובים בחייהם.

חתונה הנערכת בחורף עשויה להציב, כאמור, אתגרים בפני האורחים המגיעים אליה. יש צורך להגיע בבגדים שיהיו חגיגיים מספיק ומתאימים למעמד – אך גם נוחים וחמים. בנוסף, חלק מהאורחים, ולרוב  האורחות – ירצו להתארגן מראש עם תסרוקת מתאימה, איפור וכדומה. מה שבקיץ הופך לתהליך פשוט וקצר יחסית של איפור קליל ותסרוקת אסופה לרוב (פשוט כדי להימנע מהחום), עשוי להפוך בחורף לתהליך ארוך יותר. בנוסף, חתונה חורפית תתקיים לרוב במקום סגור, וזה משהו שגם אותו יש לקחת בחשבון כאשר מתכוננים להגיע לחתונה כאורחים. 

איך תכיני את שיערך לחתונה חורפית בצורה הכי טובה שאפשר?

למרבה המזל, אורחים מקבלים הזמנה לחתונה מספיק זמן מראש; זה אומר שבין היתר, אפשר להתכונן לכל סיטואציה של מזג אוויר אשר עלולה להשפיע על השיער במהלך החתונה ולגרום לו להיראות לא בדיוק איך שהיינו רוצים. לכן, כדאי להיערך מראש במידת האפשר – ולהכין את השיער הכי טוב שיש לסיטואציה.

ריכזנו עבורכם מספר טיפים שיסייעו לכם (ולשיער שלכם!) להגיע הכי מוכנים ולהרגיש בנוח במהלך החתונה, כך שתיהנו ממנה ולא תצטרכו לדאוג:

  • הזנה מתאימה – במשך כל השנה, כדאי לדאוג לשיער להזנה מתאימה. אפשר לעשות זאת על ידי שימוש במוצרים ייעודיים או טיפול תקופתי במספרה. בכל מקרה, כדאי להתייעץ קודם לכן עם מעצב שיער שמכיר אתכם ואת השיער שלכם, ולקבל ממנו המלצות למוצרי השיער שיתאימו לכם באופן אופטימלי. אם תדאגו להזנת השיער כל השנה, תצליחו לשמור עליו מבריק ובריא – גם במהלך החתונה.
  • תסרוקתמובן שכאורחים אין חובה להגיע לחתונה עם תסרוקת, וכל בחירה שתעשו ותגרום לכם להרגיש בנוח – תהיה מצוינת. לצד זאת, לעתים כדאי לחשוב על תסרוקת מאחר ובאופן זה השיער מחזיק מעמד ויציב לאורך כל הערב. כך, תוכלו לרקוד, לשמוח וליהנות עם הזוג החוגג – מבלי שתצטרכו לדאוג לשיער ומבלי שהוא "יציק" לכם במהלך הערב.
  • הגנהבכל מקרה, יש לקחת בחשבון אפשרות של גשם שירד ועלול להרטיב את השיער ואפילו לקלקל את התסרוקת. לכן, הפתרון הוא פשוט להצטייד במטריה, לדרך הקצרה שבין הרכב לאולם בו נערכת החתונה… זה אולי נשמע לנו בסיסי ומובן מאליו, אך מאחר וחתונה היא לא אירוע יומיומי – לעתים קרובות אנו דווקא שוכחים להצטייד במטריה לקראתה. לכן, פשוט הצטיידו מראש! ושיהיה במזל טוב!!

 

גלילה לראש העמוד