טיפים לעיצוב שיער של מתולתלות

הכי קל לנו ליפול לחשיבה שהדשא של השכן ירוק יותר, והלוואי והיה לנו שיער כמו של מישהי אחרת – ואז הוא היה נראה הכי טוב והכי קל לסידור.

אבל האמת היא שלכל שיער יש את האופי שלו, והחוכמה היא ללמוד ולהכיר אותו, לזרום איתו ולא להילחם בו. שיער מתולתל יכול להיראות נפלא, מלא ברק וחיוניות, להחמיא לפנים ולבטא את האופי שלך. איך? הנה כמה טיפים שיעזרו לך לעשות את זה נכון, ובקלות.

הכול מתחיל בתספורת

כפי שכל ספר בתל אביב ידע להגיד לך, כדי שהשיער ייראה טוב צריך קודם כל לבחור בתספורת שתתאים לו ותתאים לך. העיקרון הבסיסי בעבודה עם תלתלים הוא לבחור באורך שאת אוהבת וקל לך לתחזק, ואז לדרג את השיער בהתאם. הדירוג נותן לשיער נפח ויוצר עניין, וכמובן שאפשר לדרג אותו בצורה מתונה לקבלת מראה קלאסי, ואפשר גם ללכת על מראה יותר אדג'י ומעניין.

אצל קובי ואלי בורוכוב תוכלי לקבל גם שירות של סטיילינג לשיער, כך שנחליט ביחד מהי התספורת שהכי תתאים לך.

להתאים את שגרת הטיפוח לעונה

מזג האוויר הישראלי נחשב נוח ונעים, וזה נכון בהרבה מקרים – אבל ממש לא נכון כאשר מדובר בשיער שלך, ובעיקר כאשר מדובר בשיער מתולתל.

לשיער מתולתל יש נטייה טבעית להיות יבש יותר משיער חלק. הקרקפת שלנו מפרישה שומנים טבעיים ששומרים על השיער, אך בניגוד לשיער חלק – המבנה הטבעי של השיער המתולתל מקשה על השומנים להגיע ממש עד לקצוות. היובש כמובן מחמיר כאשר אחוזי הלחות צונחים, וגם המים הקשים שיש בישראל ממש לא  מסייעים לנו.

אז חוץ מהגעה אל ספר מומלץ בתל אביב אחת לתקופה כדי לגזור את הקצוות ולרענן את השיער, חשוב לבחור בשגרת טיפוח יומיומית שתתאים לשיער שלך. חפיפה בשמפו עדין ולא אגרסיבי וכמובן שילוב עם מסיכת הזנה הם הבסיס. לאחר החפיפה מומלץ מאוד לייבש את השיער באופן טבעי, וכאשר השיער עדיין לח – תוכלי למרוח קרם הזנה על הקצוות, ולעטוף את השיער במגבת. תני לשיער לנוח לעשר דקות, כך יהיה לו את הזמן והשקט לספוג את חומרי ההזנה.

לא בטוחה באילו מוצרי טיפוח להשתמש? אל תהססי להתייעץ עם הצוות המקצועי של קובי ואלי בורוכוב, שיעזרו בשמחה לאבחן את מצב השיער ולשדך לו את התכשירים הכי טובים.

להתייחס לשיער בכבוד

לכולנו יש נטייה לרצות את מה שאין לנו. בעלות שיער מתולתל רוצות שיער חלק, ובעלות שיער חלק רוצות שיער מתולתל ומלא נפח. החיפוש האינסופי הזה מוביל אותנו לפעמים לעשות שטויות, ולהגיע אל ספר בתל אביב במטרה לעשות טיפולים אגרסיביים שישנו את השיער מהקצה לקצה. 

מהפך דרמטי בשיער יכול להיות הנאה גדולה אבל חשוב לעשות אותו בצורה נכונה, בשימוש עם חומרים איכותיים ובשיטה שמתאימה לשיער ושומרת עליו. זו בדיוק הגישה של קובי ואלי בורוכוב, ואת זה חשוב לנו להנחיל הלאה.

גלילה לראש העמוד