כך תשמרי על שיערך בקיץ

אחרי חורף ארוך וקשה, הטמפרטורות עולות והשמש יוצאת. זוהי הזדמנות להתקלף מכל השכבות ולדפוק הופעות עם ביגוד קליל ומהנה וכמובן – להתפנק בים. למרבה הצער, יחד עם כל היתרונות המשמחים שהקיץ מביא אתו, מגיעים גם אתגרים רבים לשיער. מי המלח של הים, הבריכות וכמובן אור השמש הישראלי החורך , עשוי לגרום לנזקי רבים לשיעור ולפגוע במראהו. כדי להתמודד עם האתגרים האלו בצורה הטובה ביותר, דניאלה רביבו אספה עבורך כמה טיפים שיעזרו לך לשמור על השיער, בלי לוותר על כל הכיף שחיכית לו כל החורף.

שימי לב לתכשירים בהם את בוחרת

מי המלח והכלור אליהם שיערך נחשף בקיץ עשוי לפגוע משמעותית במבנה השערה, בגמישותו ובברק. לכן, חשוב שתכשירי הטיפוח יספקו לך מענה מתאים. בתכשירי שיער רבים ישנם מלחים רבים ורמת חומציות גבוהה שלא רק שלא יגוננו עלייך מהנזקים הללו, הם עשויים אפילו להחמיר אותם. לכן, חשוב להקפיד על מספר נקודות בבחירת התכשירים.

  • הקפידי לבחור בשמפו ובמרכך עם רמת pH נמוכה.
  • יש לבחור תכשירי שיער המכילים חומצות אמינו מסוג S. חומצות אלה מעניקות הזנה חיונית לשיער, מסייעת לשקמו מנזקי הסביבה ומחזקים את מבנהו.
  • חשוב לזכור, בקיץ, יש להקפיד על חפיפה לעתים קרובות יותר על מנת לספק לשיער הגנה ולשמור על ניקיונו.
  • בקיץ החם, השיער מתייבש בקלות. לכן, עדיף לבחור שמפו ומרכך המציעים לחות מוגברת שתספק לשיער עתודות מול האוויר היבש.
  • בקיץ מומלץ לספק הגנה נוספת על ידי שימוש במסכת הגנה וטיפוח באופן קבוע.

הסתפרי לעתים קרובות

כאמור, האוויר החם עשוי לשרוף את השיער ואנו ניתקל בקצוות יבשים ושרופים לעתים קרובות. לכן, מומלץ להקפיד להסתפר יותר ולשמור על השיער מטופח, בריא ומוקפד, על מנת להימנע מביקור במכון אסתטיקה ויופי בעתיד.

גם לצבוע את השיער צריך לדעת איך

החשיפה לשמש מבהירה את גוון השיער בקיץ הרבה יותר מאשר בחורף, במיוחד אם את משתמשת בתוספות שיער. לכן, מומלץ לבחור בצבע כהה יותר מזה שנמצא בשימוש בחורף על מנת למנוע את המראה הדהוי בו מתאפיין השיער פעמים רבות בקיץ. מומלץ להקפיד על צבע לשיער של אחת החברות המובילות שניתן לרכוש כמעט בכל מספרה בתל אביב . צבע איכותי יספק מענה מקצועי, יכיל חומרים איכותיים ויחזיק מעמד מספר רב של שבועות, כדי להימנע מצביעה חוזרת לעתים קרובות.

שטיפה מקדימה

מתכוונת להיכנס לטבילה בים או בבריכה? שטפי היטב את השיער במים מינרלים לפני כן ולאחר מכן. כן, קראת נכון, מים מינרלים! המים המטוהרים יגנו על השיער ועל הצבע מפני המלחים בים או מאזני החומציות בבריכה.

וכמובן, שמרי על הראש

אור השמש מפגיז אותנו בקרינה ללא הפסקה. בקיץ, החשיפה גבוהה בהרבה. למען בריאותך הכללית וכדי לשמור על השיער, השתדלי להישאר בצל ולחבוש כובע שיגן על שיערך וראשך.

 

גלילה לראש העמוד