איך אדע אם כדאי לי בליאז'?

אם את שוקלת לעשות בליאז' בשיער ולא יודעת האם זה כדאי, במה הדבר כרוך ואיך תדעי האם השיער שלך מתאים לטרנד העולה – הנה הכוונה מועילה שתסייע לך להחליט. אך לפני הכל, אם את לא בטוחה במה מדובר, קבלי הסבר קצרצר.

מה זה בליאז'?

כמו הרבה דברים טובים, הטכניקה הזו הגיעה אלינו כל הדרך מצרפת. פירושה של המילה "בליאז'" הוא 'לטאטא'. הטכניקה הזו משמשת לעיצוב גוונים בשיער, המאופיינים במראה טבעי להפליא, עדין ובהיר – ממש כמו אבן עין הנמר המיוחדת. פלטת הצבעים בטכניקה הזו נעה בין חום בהיר ועד גווני זהוב עדינים.

אם יש לך שיער בצבע חום

בליאז' מתאים בעיקר למי ששיערה נע בין גווני החום והזהב השונים, שכן אז הוא יראה טבעי והרמוני. בנוסף, ניתן לשלב בבליאז' גם גווני קרמל רכים המשתלבים נפלא עם שיער בצבע חום-שוקולד.

אם את רוצה ליהנות מתוצאה שמחזיקה מעמד לאורך זמן

לאחר צביעת בליאז' השיער שלך הולך להרגיש נפלא ולהיראות מדהים – והחדשות הכי טובות הן שהדבר לא דורש מאמץ או תחזוקה כלל. אין צורך לבקר אצל מעצב שיער בתל אביב מדי חודש או להסתיר את השורשים שצומחים – ההיפך הוא הנכון. כשהשיער החדש צומח, הוא משתלב עם השיער הצבוע בטכניקת הבליאז' לתוצאה שמצד אחד מחזיקה מעמד הרבה זמן ומצד שני, נראית נפלא גם לאחר הצמיחה. עם זאת, אם תרצי, תוכלי לצבוע את השיער בהדרגה – אך גם אם תחליטי לעשות כן, הדבר יהיה קל ופשוט.

אם את אוהבת מראה טבעי

המראה הטבעי של טכניקת הבליאז' הוא מראה שקשה מאוד להתחרות בו. התוצאה המרהיבה נראית כמו גווני שמש עשירים השזורים בשיער, ממש כאילו נולדת כך. אם בעבר המראה ששלט באופנה היה בלונד פלטינה (למרות שהוא על זמני ולכן אף פעם לא ייצא מהאופנה…) הרי שהטרנד היום מתמקד ב"Less Is More" – מראה טבעי, רך, בהיר והרמוני.

אם את רוצה מראה ייחודי

על אף שמדובר בצביעת גוונים, היא לא נעשית באמצעים המסורתיים הכוללים נייר כסף או כובע פסים – אלא בצורה חופשית להפליא. בסופו של דבר, זה גורם לתוצאה ייחודית ומדהימה, הנראית שונה על כל אחת. אין בליאז' אחד הדומה למשנהו, וכך את נהנית ממראה ייחודי ומדהים – המיוחד רק לך!

האם השיער שלך עבר צביעה?

על אף שמדובר באחת משיטות הצביעה המדהימות שיש, הוא טומן בחובו כמה אילוצים – אחד מהם הוא השיער ה"בסיסי" שלך. אם השיער הטבעי שלך עבר צביעה, ייתכן ותאלצי לעבור תהליך ממושך יותר כדי להשיג את התוצאה הרצויה, שכן הטכניקה הזו עובדת בצורה הטובה ביותר על שיער טבעי ולא 'מעובד'. לכן יש סיכוי שהתוצאה הסופית תהיה יפהפייה אך לא מרהיבה וקלילה כמו השיטה המקורית. למרות זאת – מדובר בהשקעה משתלמת!

גלילה לראש העמוד