אילו סוגי תוספות שיער קיימים?

כולנו רוצות ליהנות משיער עשיר, בריא ושופע. אחת הדרכים לעשות זאת היא באמצעות הוספת תוספות שיער שמטרתן היא להאריך ולהעשיר את השיער. אם יצא לכן לחפש עיצוב שיער בתל אביב או לשוטט ברחובות העיר, כמעט כל מספרה תל אביב מציגה לראווה את תוספות השיער בהן היא עושה שימוש, השיטות הייחודיות לה והדרכים בהן תוכלי ליהנות משיער חלומותייך. מה הן, למעשה, תוספות שיער, ואילו סוגי תוספות קיימים? הנה מדריך קצר שיסייע לכן לבחור נכון.

כמה דברים שחשוב לדעת

תוספות שיער הומצאו עבור מטרה אחת, והן עדיין כוללות בתוכן מגוון רחב של סוגים, שיטות חיבור לשיער ועוד – האיכות והתוצאה, כמובן, בהתאם. כך או כך, את תוספת השיער נחבר למקום ייעודי בראש, זאת לאחר שחילקנו את השיער הטבעי כראוי והכנו לו מקום בו תונח אחר כבוד תוספת השיער שלנו. חלק מתוספות השיער מתחברים לשיער הטבעי באמצעות שזירה, אחרות באמצעות תיק-תק ייעודי ויש גם תוספות שיער הנדבקות עם דבק ייעודי לשיער. חשוב לדעת – אם השיטה שהוצעה לכן כוללת דבק, בדקו היטב האם החומר בטוח לשימוש, מאחר וחלק מהדבקים עלולים לגרום לנזק לשיער ולגירוי בעור.

באילו סוגי שיער משתמשים לתוספות?

סוג השיער הנבחר לשמש כתוספת הוא האחראי המשמעותי ביותר למשך הזמן בו התוספת תחזיק מעמד על השיער, וכמובן – גם על המראה המתקבל. לפיכך, סוג השיער הרווח והפופולרי ביותר לשימוש הוא שיער אדם באיכויות שונות.

אילו איכויות יש לסוגי השיער השונים?

בשוק יש מגוון רחב של סוגי תוספות שיער, ממקורות שונים וממדינות שונות – והמחיר בהתאם. ככל שהמחיר גבוה יותר, כך איכות השיער שבחרנו תהיה גבוהה יותר. שיער באיכות גבוהה הוא שיער שמעטפת הקוטיקולה (השכבה החיצונית של השיער התורמת לברק ולמראה בריא ורענן) שלו קיימת ושלמה וכן שכיוון הצמיחה של השיער אחיד. שיער שכיוון הצמיחה שלו לא אחיד והשערות בו לא ממוקמות בכיוון הצמיחה הטבעי, בסופו של דבר מתנפח, מתמלא קשרים ולא נראה טוב.

מהיכן מגיע השיער?

שיער אדם

אירופה – על אף השם הברור, לא כל תוספות השיער האירופאיות מגיעות מאירופה בהכרח, אך המשותף לכולם הוא שלכל תוספות השיער המכונה "אירופאי" יש את אותו המבנה. בין השאר, נוכל למצוא בקבוצת השיער הזו שיער דרום אמריקאי, הודי ושיער המגיע מיבשת אירופה. השיער האירופאי נחשב לאיכותי מאוד, ודק יחסית.

שיער הודי – לשיער הודי יש מראה דומה, כאמור, לשיער אירופאי. גם הוא נחשב לאיכותי ולפיכך מבוקש מאוד.

שיער אסיאתי – שיער המגיע מאסיה ומקורו, לרוב, הוא מסין. השיער האסיאתי נחשב לעבה יותר מחברו האירופאי וצבעו שחור. על אף שהשיער עצמו בריא ואיכותי, לרוב הוא יעבור תהליכים כימיים שיפגעו באיכותו – ולכן הוא גם זול יותר.

שיער חיה – שיער שמקורו מבהמה טיבטית בשם יאק. לא איכותי במיוחד.

סינטטי – שיער לא טבעי באיכות לא גבוהה – והסיבה הגיונית. עם זאת, לאורך השנים פותחו טכנולוגיות לשיפור האיכות.

מה זה "תוספות שיער רמי"?

אם נתקלתן בשם הזה בתיאור השיער ולא הבנתן למה הכוונה – אנחנו כאן כדי להסביר. למעשה, שיער רמי לא מצביע על המקור הגאוגרפי של השיער, אלא על מידת איכותו. זהו מעין "תג איכות" הניתן לתוספות שיער איכותיות ובריאות.

גלילה לראש העמוד