טיפים לשמירה על השיער בימי הקיץ החמים

כל הטיפים שיעזרו לך לשמור על שיערך בימי הקיץ החמים

לא נפתח כאן את הוויכוח העתיק האם עדיף את החום והלחות של הקיץ או את הקור והגשם של החורף. בין אם נאהב את הקיץ ובין אם לא, אי אפשר להתעלם מההשפעה שלו על השיער שלנו – לטוב ולרע. קובי ואלי בורוכוב אספו עבורך כמה טיפים לטיפוח של השיער בקיץ, כדי להגן עליו ולהפיק ממנו את המקסימום גם בעונה החמה.

חשיפה לשמש – רק במידה

כבר בגן לימדו אותנו שצריך להיות חכמים בשמש ולהגן על העור והעיניים שלנו מהקרינה החזקה. אבל האמת היא שגם השיער שלנו מאוד פגיע, וחשיפה מרובה לשמש פוגעת במבנה של השערה, וגורמת ליובש ושבירה. מומלץ לצמצם את החשיפה לשמש באופן כללי, ואם כבר נמצאים בחוץ בשעות החמות והמסוכנות חשוב מאוד לשבת בצל ולהגן על השיער בעזרת כובע או מטפחת.

אם את אוהבת את אפקט ההבהרה שנוצר בעקבות חשיפה לשמש, אצל קובי ואלי בורוכוב בתל אביב תוכלי לקבל את אותה התוצאה בעזרת שיטות מתקדמות של צביעה, מינוס החשיפה המסוכנת לשמש.

הכלור והמלח לא עושים טוב לשיער

אנחנו האחרונים שנמליץ לכן לוותר על הים והבריכה בקיץ, אבל אנחנו כן רוצים להזכיר שהמלח והכלור משפיעים על השיער והקרקפת. כדי לצמצם את הנזקים חשוב מאוד לחפוף את השיער יש אחרי שיוצאים מהמים, ואם זה לא אפשרי – אז לפחות לשטוף את השיער במי ברז.

ייבוש טבעי – היתרון הגדול של הקיץ

אחד ההרגלים שגורמים נזק גדול לשיער הוא הייבוש בעזרת מייבש שיער, וכמובן גם שימוש במחליק שיער ביתי או כל מכשיר אחר שחושף את השערות לטמפרטורות גבוהות. אחד היתרונות הכי גדולים של הקיץ הוא האפשרות לתת לשיער להתייבש באופן טבעי באוויר החמים, בלי להשתמש במייבש שיער. את עודפי המים אפשר לספוג בעדינות בעזרת מגבת, לחכות קצת עד שהשיער יהיה לח ואז לסרק אותו, ולתת לאוויר לעשות את כל השאר. זה גם בריא יותר לשיער, וגם מעניק לו מראה טבעי וקליל יותר.

שיקום שיער בעזרת שגרת הטיפוח

השמש, הלחות, החשיפה לבריכה ולמי ים – כולם עושים יד אחת כדי לפגום בשיער. אנחנו תמיד ממליצים להקפיד על שגרת טיפוח שמזינה את השיער ושומרת עליו, אך בקיץ חשוב אפילו יותר להקפיד לחפוף את הראש ולאפשר לקרקפת להתנקות מעודפי שומן. שילוב של מסיכה מתאימה תחזיר את הלחות החשובה כל כך, וגם תספק מעטפת של הגנה.

שיקום שיער מקצועי

לשגרת הטיפוח יש תרומה גדולה למראה ולבריאות השיער, אך לא תמיד היא מספיקה. במצב שבו השיער כבר פגום מאוד, חלש ושביר מומלץ לתת לו בוסט בעזרת שיקום שיער מקצועי אצלנו במספרה של קובי ואלי בורוכוב, שכולל אבחון של השיער והתאמת הטיפול והתכשירים שיחזירו לו את החיוניות והברק.

כאן המקום להזכיר את החשיבות העליונה של התזונה: הרבה מים, פירות וירקות עושים טוב לגוף ולעור, וגם לשיער.

גלילה לראש העמוד