כל האפשרויות לצבעי בלונד בשיער

אין הרבה גווני שיער שיכולים להתחרות עם הבלונד. הוא על זמני, תמיד היה באופנה ותמיד יהיה – וכשהוא עשוי בצורה טובה, הוא פשוט מושלם. אך מה ההבדל בין גווני הבלונד השונים? מה זה "בלונד פלטינה" ומה הקשר בינו לבין "בלונד ערמוני" או "בלונד ורדרד"? קובי ואלי בורוכוב, בעליה המאושרים של מספרה בתל אביב, עם כל מה שרציתם לדעת על גווני הבלונד בשיער.

בלונד וניל

בלונד בגוון בהיר במיוחד, שנראה ממש כמו גוון וניל לבנבן. זואי קרביץ, השחקנית ההוליוודית ובתו של הזמר לני קרביץ, עשתה את זה נפלא כשקצצה את שיערה וריפדה אותו בגווני בלונד בהירים במיוחד.

בלונד אפרסקי

בלונד בגוון קלאסי, הנוטה לגווני אפרסק קלים, בעיקר בקצוות. אמה סטון המהממת התהדרה בגוון הזה בדיוק כשהחליפה את שיערה מאדום לבלונד. הגוון הנפלא הזה משתלב נהדר עם איפור עדין בגווני ורדרד ומוסיף נופך אלגנטי. 

בלונד ערמוני

אם תביטו בגוון הזה מרחוק, יכול מאוד להיות שתישבעו שלמרות שכעת הוא נראה לכם חום להפליא, הוא היה בלונדיני לפני רגע. ואכן, הגוון הבלונדיני הערמוני משתנה באופן תדיר, כשכל צבע בו יפה יותר מקודמו – חום בהיר, בלונד כהה וגווני אגוז מושלמים. 

חום-בלונדיני

גוון בלונדיני ברוב השיער, למעט בשורשים. הגוון הנפלא הזה משלב בין גווני חום עמוקים בשורש, המתחלפים כעבור 3 ס"מ לבלונד עוצמתי. שחקנית הקולנוע האמריקאית המבר הרד, נראית נפלא בזכות השילוב הזה, הנראה דרמטי וטבעי כאחד.

בלונד-תות

טוב, אין ספק שזהו לא גוון שמתאים לכל אחת, אבל אם במקרה קוראים לך קלמנס פוזי ומגזיני אופנה נחשבים מרעיפים על הסגנון שלך תשבחות (ככה זה כשאת צרפתייה, יש לך שיק טבעי…) – כנראה שהשילוב בין בלונד עדין לוורדרד עדין עוד יותר יהיה לך נפלא. לא כל מעצב שיער בתל אביב יידע לבצע את הגוון המדהים הזה, אך תסמכי על על קובי ואלי בורוכוב שיידעו לצבוע לך את השיער בגוון המושלם.

בלונדיני סמוק

אם את ממש אוהבת גווני בלונד בהירים אבל רוצה להוסיף עומק לשיער ולפנים, פשוט תלמדי מג'וליה רוברטס המהממת, שהוסיפה כמה גווני בלונד סמוקים יותר לכל אורך קו השערה, מה שיצר מראה טבעי ונעים – והעמיק את הבלונד היפהפה.

בלונד "קפוא"

אחד הגוונים המלהיבים ביותר שיש – המתאים במיוחד לקראת הסתיו הבא עלינו לטובה. גוון הבלונד הזה נראה כמעט כמו לבן-כסוף, וזה מה שהופך אותו למיוחד כל כך! מושלם בעיקר לבעלות עור פנים בהיר.

פלטינה מוזהבת

בלונד פלטינה משלב בין גווני בלונד בהירים מאוד, עם גוונים חומים הנוטים לברונטיים. השילוב ביניהם נפלא, כפי שמעידה הזמרת גוון סטאפני המהממת, וממש על זמני, פשוט תמצית הגלאם ההוליוודי המסורתי.

בלונד קרמל

שילוב מהמם בין גווני בלונד, חום וקרמל, היוצרים מראה דרמטי וחורפי להפליא, המשתלב נהדר גם בחוף באיביזה ביום קיץ – מושלם לכל עונה, מתאים כמעט לכל סוגי הפנים והעור ונראה מדהים, תמיד!

בלונד "שוקולד"

ומהקרמל – לשוקולד! אם את ברונטית המעוניינת להבהיר מעט את הצבע וליהנות ממראה שיער בהיר יותר – זה בדיוק הגוון בשבילך. הגוון הבלונדי הזה משלב נגיעות של גווני חום והתוצאה נראית טבעית להפליא.

גלילה לראש העמוד