יתרונות וחסרונות של ספר צמוד ביום החתונה

לקראת היום הגדול בחייך, יום חתונתך, את וודאי נתקלת באינספור ספקים שתפקידם לגרום ליום המאושר שלך להיות מושלם. אתם דואגים למקום המושלם ביותר לחתונה, מוודאים שהתפריט יהיה הכי איכותי וטעים שיש, בוחרים את התקליטן הכי שווה שיש וכמובן – את דואגת לשמלה מושלמת ולשיער מושלם לא פחות. בואי נתעכב לרגל על הסעיף האחרון: השיער שלך. לא מעט כלות בוחרות לצוות ליום חתונתן מעצב שיער שיהיה איתן לכל אורך היום – מרגע ההתארגנות והרבה אל תוך הריקודים. כיצד תדעי האם זה מתאים גם לך? בדרך אל בחירת אחד הספקים החשובים בחתונה שלך – הנה יתרונות וחסרונות שיסייעו לך להחליט.

יתרונות:

השיער שלך יהיה מושלם. תמיד.

את כבר מכירה את עצמך. את אוהבת את השיער שלך, יודעת בדיוק מה ה"טריקים" הקטנים שנועדו להשאיר אותו הכי 'שמח' ובריא ויודעת באילו מקרים הוא עלול לזעוק לעזרה – וביום החתונה שלך, את בהחלט לא רוצה שהוא יעשה את הדבר האחרון. איך תוודאי שהשיער שלך יפה בכל מצב? איך תדאגי שאף שערה סוררת לא תצא מהתסרוקת? כיצד תוכלי להיות בטוחה שהשיער יראה מושלם גם אחרי הצילומים וקבלת הפנים? בדיוק לשם כך הספר שלך נמצא איתך! אם החתונה שלך באזור המרכז, תוכלי לבחור בקלות מעצב שיער בתל אביב שישמח להתלוות אלייך ולוודא בכל רגע שאת נראית מושלם. ספר בתל אביב שמכיר את עולם החתונות ויודע בדיוק מה מחמיא לך, מה יחזיק יותר ומה פחות, יידע בדיוק מה לעשות כדי לגרום לך להרגיש הכי יפה שיש, לכל אורך החתונה.

רוצה לגוון? בקלות!

שמלה שנייה בחתונה היא כבר מזמן לא מותרות שנועדו לכלות משקיעניות במיוחד – זה לגמרי הסטנדרט. אנחנו רוצות לגוון, בא לנו ליהנות מכל העולמות ולהיות הכי יפות שיש. ממש כפי שאת רוצה להיות יותר דרמטית ואלגנטית בשלב הצילומים והחופה ובא לך "להתפרע" על רחבת הריקודים בחתונה, כך גם התסרוקת שיש לך בתחילת החתונה היא לא בהכרח התסרוקת שיהיה לך איתה כיף בהמשך הערב. כשאת בוחרת מעצב שיער שמלווה אותך גם בחתונה עצמה, את מאפשרת לעצמך לגוון במקסימום – וליהנות באמת מכל העולמות!

חסרונות – שינוי התסרוקת עלול לקחת זמן

יום החתונה שלך הוא אחד הימים הכי חשובים בחיים שלך, ואת רוצה למצות את כולו עד תום – מהרגע בו את פוקחת עיניים בבוקר והרבה אחרי שהאירוע המשמח נגמר. כשאת בוחרת להחליף תסרוקת – את עלולה למצוא את עצמך מבלה זמן לא מועט בהחלפת התסרוקת ולפספס חלקים חשובים מהחתונה שלך. כדי להבטיח שלא תפספסי זמן רב – התייעצי עם מעצב השיער שלך לפני החתונה ובחרו יחד תסרוקת שעיצובה לא גוזל זמן רב, כך תוכלי ליהנות גם מגיוון ומראה מושלם וגם לא להרגיש תסכול על הזמן האבוד.

שיהיה במזל טוב!!

גלילה לראש העמוד