סטייל יפן! התסרוקות המושקעות ביותר

מהסטייל היפני אי אפשר להתעלם. כל מי שמבקר במדינה הזאת יפגוש מצד אחד את המראה המסורתי המוקפד ומצד שני יתפעל מהצבעוניות המרעננת של האופנה הצעירה. גם התסרוקות של הנשים ביפן משלבות בין סגנונות שונים ויוצרות מיקס מרגש ויוצא דופן. לא בטוח שכל התסרוקות הללו "יעבדו" כאן בארץ, אבל אין ספק שהן מקור להשראה ואולי יעזרו לכם להתחדש ולמצוא את התסרוקת הבאה שלכם.

מדורג ומיוחד

התספורת המדורגת נחשבת גם היא לאחת המובילות והמבוקשות ביפן. השיער החלק והעדין של הנשים יפניות נראה מעולה כאשר מוסיפים לו מעט נפח באמצעות יצירה של שכבות וחיתוך השיער באורכים שונים ומאוזנים. תספורת מסוג זה יכולה להיות מושלמת לנשים שיש להן שיער דליל יחסית, וניתן להתאים אותה לשיער ארוך ולשיער קצר כאחד. גם כאן חשוב להקפיד על בחירה בגוון השיער הנכון, וכיום הנטייה היא לבחור בצבעי שלכת, או בגוון של בלונד-מעושן.

לשיער ארוך

גם היום, אם תשאלו יפנים לגבי היחס שלהם לשיער, ייתכן שהם יגידו לכם שזה….מורכב. בבתי ספר למשל, השיער צריך להיות שחור וחלק, ללא תסרוקות מיוחדות, וכל סטייה מהתקן שנקבע נחשבת לבלתי רצויה בעליל. ההתעסקות עם השיער נחשבת למשהו המסיח את דעת התלמידים, והבנות נדרשות להגיע לבית הספר עם שיער פזור או קוקו בלבד. אבל אחרי שעוברים את השלב הזה, החוקים קצת מתגמשים, וכיום דווקא קיימת מגמה חדשה. אחת התסרוקות הפופולריות ביותר היא שיער ארוך מאוד, גלי מאוד וכמובן עשיר ומלא נפח. לא חייבים לבחור בשיער פזור; הנשים היפניות אוספות את שיערן ומושפעות מתסרוקת הגיישה המסורתית, אך הן גם מרשות לעצמן מעט סלסולים שלוקחים את המראה הזה צעד אחד קדימה.

קצר וסקסי

לנשים היפניות שיער חלק ותווי פנים עדינים, וזה השילוב המושלם לתסרוקות ה"פיקסי" הקצרות המאפשרות ליצור מראה צעיר ורענן. בשנים האחרונות סגנון זה תופס תאוצה ביפן ואם תחפשו מספרה בתל אביב, תגלו שגם פה הוא זוכה לאהדה רבה. היתרון המרכזי של התספורת הזאת, מלבד התחזוקה הקלה שלה, היא האפשרות "לשחק" איתה באמצעות שינוי קו השיער וכמובן – התאמת הצבע שלה לפניה של האישה. ספר בתל אביב יוכל להמליץ על הגוון המתאים, ואפשר לשלב בתספורת הקצרה משיכות עדינות של צבע כחול או ליצור מראה חם ועשיר באמצעות גוון בורגנדי. 

קצת צבע

עד כה התמקדנו בעיקר בתסרוקות עצמן, אך אי אפשר שלא להזכיר את הצבעים העזים שנשים רבות בוחרות בהם. כאן אין גבולות, וביפן תוכלו למצוא כמעט את כל השילובים, שאיכשהו מצליחים להיראות נהדר. הגוון הסגול-מעושן נחשב לאחד המוצלחים, והוא יראה נפלא בעיקר אצל נשים בעלות שיער כהה. לא חייבים כמובן לצבוע את כל השיער! פסי צבע דקים יוסיפו עניין וברק לכל תסרוקת. אם בכל זאת מעוניינים בקצת יותר נוכחות, אפשר לבחור בגווני הכחול הקרירים שיוסיפו עומק לשיער שחור. ואם אתם ממש רוצים ללכת עד הסוף, תוכלו להתלבט בין גווני הוורוד-זהב שמהם לא ניתן להתעלם. אם את מתלבטת איזה סגנון יפני הכי יחמיא לך- מוזמנת אלינו למספרת קובי ואלי בורוכוב בלב תל אביב, ויחד נעצב לך את המראה המושלם!

גלילה לראש העמוד