בעלת שיער מתולתל? הנה כמה טיפים לתספורות שיקלו עלייך את החיים

טרנדים הולכים וטרנדים באים – וטרנד טיפוח השיער המתולתל הטבעי שלך, כך נראה, לגמרי כאן להישאר – וטוב שכך! לא משנה אם בילית שנים מחייך בניסיון להכחיש שיש לך שיער מתולתל ועברת החלקות אינספור, או שאת פשוט מתה על התלתלים שלך ורוצה להתחדש ולדעת איך להפיק מהם את המירב – קבלי את הטיפים לתספורות מעולות המתאימות בול לשיער מתולתל. בפעם הבאה שאת עוברת ליד מספרה בתל אביב ותוהה האם להתחדש בתספורת נוצצת, שלפי את הטיפים המצוינים הללו שניתנו מפי המומחה של מספרת בורוכוב, ספר בתל אביב – והדרך מכאן לשיער מושלם קצרה מתמיד!

 

העדיפי להסתפר אצל מומחה לתלתלים

 

נכון, זה לא תנאי סף שאת חייבת ליישם, אבל אם תבחרי לעשות זאת – כנראה שהתוצאה תהיה נהדרת מתמיד. ספר מומחה המיומן בטיפול בתלתלים, יודע כיצד הם מגיבים, מה הייחודיות שלהם, מה טוב להם ומה פחות – ולכן התוצאה הסופית תהיה הרבה יותר טובה. באותה נשימה, נמליץ לך להתמקד אך ורק במספרה שמקשיבה לצרכים הייחודיים שלך, מבינה מה את צריכה אבל גם לא מכריחה אותך לערוך שינויים שאת לא רוצה בהם. במילים אחרות: לייעץ זה מעולה ואף רצוי, אך יש מרחב חשוב שניתן גם לשיקול הדעת שלך.

 

תספורת על שיער יבש או רטוב?

 

בעולם המספרות זה די רווח לספר את השיער כשהוא רטוב, לאחר חפיפה. אך יש לא מעט בנות בעלות שיער מתולתל שיעדיפו תספורת דווקא על שיער יבש – ואפשר להבין גם אותן. לעניין הזה יש לא מעט יתרונות וגם חסרונות. בסופו של דבר, שתי ה"אסכולות" יכולות להוציא תוצאות מצוינות ביד מיומנת. תספורת על שיער רטוב הופכת את התוצאה למדויקת יותר ומעניקה לכל תלתל את היחס האישי המגיע לו. עם זאת, בתלתלים כמו בתלתלים – דיוק היא לא מילת המפתח היחידה. תספורת על שיער יבש מאפשרת לספר לקבל תמונה מלאה של השיער בצורתו הטבעית, עם הנפח הטבעי שלו, ולכן נחשבת לאפשרות טובה אף היא. 

 

המספריים: המפתח לתספורת טובה

 

מספרים פשוטים לא יעשו את העבודה כאן. מספריים עם להב אחד בצידו האחד ועם להב דמוי מסרק בצידו השני פשוט לא מתאימים לשיער מתולתל. הם אומנם מדללים את השיער כיוון שהם אגרסיביים יחסית, אך לא ניתן כאן טיפול לכל תלתל ולכל שערה, מה עלול לפגוע בנפח השיער וליצור תוצאה לא אחידה. יש סיבה בגלל מספריים איכותיים עולים מאות שקלים – הם פשוט מקצועיים. הם מאפשרים לספר למקסם את הכישרון שלנו ולתרגם את הטאצ' האישי שלו – זה שגם יוביל לתוצאה המתולתלת היפה ביותר שיש – בתוספת דחיפה מקצועית. מספריים לא מתאימים עלולים לגרום לשיער להתפצל בקצהו, ליצור תוצאה לא אחידה ובסופו של דבר – להפוך תספורת מושלמת לקטסטרופה. הקפידי לוודא שהספר שלך בתל אביב (ואם בחרת אותו טוב, את יכולה להיות רגועה…) עושה שימוש רק במספריים איכותיים. התלתלים שלך יודו לך.

גלילה לראש העמוד