תסרוקות שיעזרו לך להדגיש נפח בשיער

שיער מלא ועשיר תמיד היה באופנה וכדי להשיג את המראה המבוקש הזה משתמשים לעיתים קרובות בכימיקלים או במכשירים המחממים ומייבשים את השיער. שיטות אלו מאפשרות אומנם להשיג את הלוק הרצוי באותו הרגע, אך בטווח הארוך הן פוגעות בבריאות השיער והקרקפת. כך, ככל שחולף הזמן השיער נהיה יבש יותר והוא הופך להיות חסר חיוניות וחסר ברק. ולכן, במקום להשתמש בחומרים כימיים מזיקים או במכשיר פן כדאי לדעת שמעצבי שיער מקצועיים ומנוסים יכולים ליצור את התספורת המתאימה שתאפשר לשמור על שיער נאה ולא פחות חשוב מכך – בריא. 

כמה טיפים להתחלה

באמצעות הטיפול הנכון והעיצוב הנכון, גם שיער דליל יחסית יכול להיראות נפלא. כדי לקבל המלצות המתאימות לכם, מומלץ כמובן לפנות למעצב השיער האישי, אך ניתן גם להיעזר בהנחיות הכלליות הבאות:

  • תזונה ובריאות: לפני שמתחילים לדון בסוג התספורת המתאימה או בפתרונות יצירתיים אחרים, חשוב מאוד שתבחנו היטב את התפריט היומי שלכם. אחרי הכול, המזון שאנחנו מכניסים לגופנו משפיע גם על בריאות השיער ועל המראה שלו. מלבד זאת, תוכלו להיעזר במוצרים ייעודיים לשיער כגון שמן מתאים או מסכות שיסייעו לשפר את מצבו של השיער ולהפוך אותו למלא יותר.
  • תסרוקות "מבולגנות" נוטות להעניק לשיער נפח גדול יותר וכך יוצרות מראה מלא יותר.
  • אומנם שיער חלק נחשב קל יותר לסידור, אך שיער מתולתל מאפשר להדגיש את הנפח של השיער. לכן, אם מבנה הפנים מתאים – אפשר בהחלט לשקול את האפשרות של סלסול השיער.
  • שינוי ה"שביל" בשיער יכול לשפר משמעותית את מראה השיער ולשוות לו נפח גדול יותר. ה"שביל" הטבעי שלנו נוטה לפעמים ליצור מראה שטוח, ואם תנסו, אולי תגלו כי סידור חדש של התסרוקת הקיימת ייצור מראה מלא ונאה יותר.
  • הוסיפו גוונים – גוונים יעזרו לכם להדגיש את תווי הפנים והם אף יצרו מראה שיער מלא. אך שימו לב! לפני שאתם עושים את השינוי חפשו מספרה בתל אביב המעניקה שירותי עיצוב שייער מקצועיים. את הגוונים חשוב להתאים לצבע השיער הקיים וכמובן גם לתווי הפנים ולגוון שלהם.
  • תוספות שיער – אם השיער דק מאוד, מספרות המעניקות שירותי עיצוב שיער בתל אביב יוכלו להציע שימוש בתוספות שיער בזכות טיפול מקצועי ומיומן תוכלו לצאת מהמספרה עם שיער עשיר ומלא. 

לוקים מומלצים

במקרים רבים, העצות שלעיל יכולות לסייע להטיב באופן ניכר את מראה השיער. אלא שאם רוצים לממש את מלוא הפוטנציאל של השיער שלכם, כדי לבחור את התספורת בקפידה, ולשם כך ריכזנו כאן כמה תספורת מומלצות לשיער דליל:

תספורת קצרה – תספורת קצרה, הידועה גם בשם תספורת "פיקסי" יכולה להיות פתרון מעולה לשיער דליל. תספורת זו תתאים בעיקר לשיער חלק, והיא תחמיא לאישה בכל גיל. חשוב רק לשים לב לבחור מעצב שיער שיידע כיצד להתאים את קו התספורת לתווי הפנים.

גלים – גלים רכים ומעוגלים הם פתרון מעולה נוסף לבעלי שיער דליל ותסרוקת זו יכולה להתאים גם לעבודה וגם ליציאה לבילויים. עם זאת, תסרוקת מסוג זה מצליחה לעיתים תחזוקה יום-יומית ומכשיר מתאים, ולכן לא תתאים בהכרח לכל אחת.

מראה השכבות הקלאסי – שנות ה-90 אומנם חלפו, אך תספורת השכבות עדיין רלוונטית. בחירה חכמה בקו מתאים וחיתוך מדויק יסייעו ליצור מראה שיער מלא ונאה.

לסיכום – מראה שיער בריא מתחיל קודם כל בדאגה יום-יומית לשיער ובהתאמת התספורת לתווי הפנים. כדי להשיג את התוצאות הרצויות, חשוב מאוד לפנות למעצב מומחה ולבחור מספרה בתל אביב שתעניק לכם את השירות האישי הדרוש.

גלילה לראש העמוד