שילובי צבעים בשיער – טרנדים לאביב 2020

לכולנו יש את צבע השיער הטבעי שלנו שבדרך כלל הולם אותנו ומשתלב היטב עם המראה הכללי. אבל לפעמים, מחמיא ככל שיהיה, המראה הטבעי מצריך קצת רענון. אחת הדרכים "להרים" את מראה השיער היא לבחור בגוון השונה מעט מצבע השיער הטבעי שלנו, ואפשרות אחרת היא לבחור בשילובי צבעים שהם קצת יותר יוצאי דופן ומרגשים. כדי לקבל כמה רעיונות, תוכלו לקרוא את המדריך הקצר הבא על שילובי הצבעים האופנתיים של השנה.

טרנד חד הקרן

אם אתם מקפידים לעקוב אחר הטרנדים השונים בעולם האופנה, ובפרט אם אתם הורים לבנות, בוודאי שמתם לב לשיגעון החדש – חדי קרן. החיה המיתית הזאת מככבת היום בכל מקום; על בגדים, על פיג'מות, על מכשירי כתיבה ללימודים וכן, גם על השיער. קשת הצבעים יוצרת מראה שמח ואופטימי, וכשתסתכלו בראי כל בוקר לא תוכלו שלא לחייך. עם זאת, טרנד זה מושך המון תשומת לב ולכן לא יתאים בהכרח לכולם, או לכל גיל.

כחול סגול

התרשמתם מטרנד החד קרן אבל אתם לא בטוחים שאתם מוכנים להתחייב עד הסוף? בחרו מספרה בתל אביב ונסו להתחיל בקטן – שילוב בין שני הגוונים הפופולריים ביותר היום, הכחול והסגול. שימו לב שקיימות הרבה דרכים לשלב את שני הגוונים אלו בשיער, ואת ם רק צריכים לבחור בעיצוב המתאים לכם. תוכלו לדוגמה לצבוע חצי ראש בצבע אחת וחצי ראש בצבע אחר, או שתוכלו לצבוע את חלקו העליון של השיער בסגול ואת השאר בכחול. ואם זאת הפעם הראשונה שאתם מנסים משהו כזה אפשר אולי להסתפק במשיכות קלות של שני הגוונים הללו. אם תאהבו, תוכלו בפעם הבאה ליצור אפקט צבע מרשים יותר.

שחור כחול

כחול ושחור הם אחד השילובים המנצחים. הכחול העמוק מסייע ליצור מראה עשיר יותר ובוודאי מרגש יותר לצבע השחור, וגם אם בוחרים בכחול בהיר ניתן להשיג מראה מפתיע וייחודי. גם כאן יש אפשרויות שונות לשילוב הצבע; ניתן להתחיל למשל בגוון כהה יחסית למעלה, ולהבהיר אותו בהדרגה על פי שיטת אומברה. בשיטה זו, דרך אגב, ניתן גם להיעזר בשילובי צבעים אחרים. אפשרות אחרת ליצירת מראה דרמטי יותר, היא לשלב בין גוונים שונים של כחול ושחור וכך להשיג שיער המעוצב באופן שאי אפשר להתעלם ממנו.

בלונד פלטינה ונגיעות של סגול

בדרך כלל כאשר צובעים את השיער בגוון בלונד פלטינה דואגים להקדיש תשומת לב מיוחדת לצביעת השורשים. לרוב נהיה מעוניינים ליצור גוון אחיד ללא שורשים כהים המבצבצים סמוך לקרקפת. אך בטרנד החדש, המטרה היא דווקא להבליט את הקונטרסט הזה שבין הבלונד הבוהק לבין גוון הסגול העשיר. בשילוב צבעים זה נבחר בבלונד שהוא ממש על גבול הלבן ואת השורשים נצבע בסגול ש"גולש" מעט באורכי השיער. זהו מראה בלתי שגרתי ואדג'י ומי שבאמת מתחבר אליו נהנה מכל רגע.

גלילה לראש העמוד