הטרנד החם לקיץ – החלקת מג'סטיק לכלות

 

שיער מושלם ביום השמח בחייך

הנה משהו שכדאי לך לחשוב עליו לפני שאת מחפשת מספרה בתל אביב בדרך להשגת עיצוב השיער המושלם לחתונה: כל כלה או אישה שכבר עברה את שלב התסרוקת לאירוע, יודעת שמדובר בהליך ארוך, לעיתים מייגע, ואף יותר מכך – מדובר בהליך שיכול לפגוע בשיער ולגרום לו נזקים רבים. הרי, כדי שהשיער יחזיק בצורה המושלמת לאורך כל האירוע, יש להעביר אותו קודם לעיצוב השיער, תהליך של החלקה ומעין עיבוד מסוים, התלוי בסוג השיער, אורכו ועוביו.

אותו תהליך עיבוד הקודם לעיצוב, יכול לפגוע בשיער כשהוא נעשה בשילוב חום גבוה מאוד. במילים אחרות, החלקה מסיבית מדי אולי תגרום לעיצוב השיער להישאר במקום, אך לא בהכרח תיטיב עם השיער לטווח הארוך. לכן, אנו מציעים לכלות ולמעשה לכל לקוחה המעוניינת בהחלקת שיער, את טכניקת המג'סטיק המהפכנית.

הפתרון: החלקת מג'סטיק לכלות

נכון להיום, החלקת מג'סטיק היא הפתרון המתקדם והבטוח ביותר בשוק החלקות השיער הישראלי והעולמי, שכן היא מצמצמת משמעותית את הנזק הפוטנציאלי לשיער, כוללת כמה אפשרויות המתאימות לסוגי שיער שונים וכן, מבוצעת בטכניקה עדינה, נוחה, אך אפקטיבית באתה המידה.

כמה יתרונות מנצחים של שיטת ההחלקה:

  • מדובר בהחלקה אורגנית, באישור משרד הבריאות הישראלי ואישור ה-FDA האמריקאי.
  • בשונה מהחלקות אחרות, החלקת השיער בפועל נעשית לאחר שנשטפו ממנו שאריות החומר, שממילא נשאר על השיער רק כ-35 דקות בלבד!
  • מדובר בהחלקה בעלת אפקט שיקום שיער, שבכוחה אף לסייע לשיער יבש, פגום וכד'
  • חומרי ההחלקה עצמה לא כוללים פורמלין, אולם כוללות שמן ארגן, קולגן וחלבונים טבעיים שונים.

בקיצור, מדובר בהחלקה בטוחה ויעילה, המשקמת ומחזירה לשיער את הרוך והברק הטבעי במקום לקחת אותם ממנו. כמו כן, ההחלקה מאפשרת ללקוחה לחזור לשגרת טיפוח השיער הרגילה שלה כמעט מיד לאחר הטיפול.

מדוע החלקת מג'סטיק מומלצת דווקא לכלות?

היות ומדובר על החלקת שיער בטוחה המביאה לתוצאות נפלאות, התהליך מומלץ עבור כל מי ששוקלת להחליק את שיערה, בין אם מדובר על החלקה לטובת שיפור המראה ביום יום ובין אם מדובר על החלקה כבסיס לעיצוב שיער. כמו כן, מיותר לציין שההחלקה עדיפה על שיטות החלקה זמניות ומסיביות כאמור, שאינן מיטיבות עם השיער. כמו כן, תוכלו להיות בטוחות כי ההחלקה תישמר לכן גם זמן רב לאחר האירוע.

מתי מומלץ לבצע את ההחלקה?

היות ומדובר בהחלקה קבועה, מומלץ להיוועץ עם צוות המספרה בתל אביב באשר לזמן ההחלקה, ביחס לתאריך עיצוב השיער עצמו. יש לזכור, כי כמו בכל החלקה, גם כאן הלקוחה תידרש לטפח ולשמור על השיער בהתאם להוראות, כדי למקסם את התוצאות ולשמור על מראה השיער החלק לאורך זמן.

ומה אם הכלה לא מעוניינת בהחלקה?

טכניקת המג'סטיק כוללת סוגים שונים של טיפולים שמטרתם היא בין היתר, עיצוב השיער ללא החלקה. כך, קיים טיפול המג'סטיק פרוטאין שמטרתו היא לשקם את השיער ולהחזיר לו חיות וברק, ללא החלקה של ממש. בכלל, אנחנו ממליצים לכל כלה לשמוע על אפשרויות ההחלקה והטיפולים השונים של הטכניקה, בטרם קבלת ההחלטה עצמה, כדי שהכלה תוכל לבחור נכון את טכניקת עיצוב ו\או החלקת השיער המתאימה לה.

גלילה לראש העמוד