כל מה שצריך לדעת על החלקה יפנית

החלקת קרטין

אם אתן נשים המעוניינות ליהנות משיער חלק, גולש ובריא, וודאי שמעתן על המושג "החלקה יפנית" – ולא פעם אחת. אם אתן מחפשות החלקת שיער בתל אביב ולא יודעות האם החלקה יפנית מתאימה לכן, מה למעשה היא אומרת ולמה חשוב לשים לב רגע לפני ש"קופצים ראש" (תרתי משמע…) אל ההרפתקה (המענגת!) – המומחים של בורוכוב עושים לכם סדר.

סוג השיער

באופן עקרוני ניתן לומר כי כל סוגי השיער מתאימים להחלקה יפנית. לא משנה אם השיער הטבעי שלך מתולתל, מקורזל מאוד, נפוח, גלי או חסר חיים וללא צורה מוגדרת – תוכלי ליהנות מתוצאה מושלמת בסוף התהליך.

שיער מובהר, מוחלק או דק מאוד – מה גורלו?

במקרים בהם שיערך עבר הבהרה מעל 40%, במקרים של הבהרת "קליאופטרה" או אם שיערך דק באופן קיצוני ושברירי מאוד – החלקה יפנית, לצערנו, לא תהיה יעילה.

כמה זמן אורך הטיפול?

בהתאם לסוג השיער (גלי, מתולתל, מקורזל וכדומה), אורכו (קצר מאוד/קארה/ארוך) ומידת סמיכותו (דק/עבה), נוכל לקבוע את אורכו של הטיפול, כשטווח הזמנים נע בין שלוש לחמש שעות.

לאורך כמה זמן ניהנה מההחלקה?

כל עוד השיער שעבר החלקה יפנית נשאר חלק מראשכן – ההחלקה היפנית תישאר. נשמע מופרך? ובכן, זה העניין: שיער שעבר החלקה יפנית יהנה מהחלקה תמידית, לנצח. עם זאת, השיער החדש שצומח (השורשים והלאה), יצמח בצורתו הטבעית – ולכן נידרש להחלקה מחודשת כעבור פרק זמן מסוים.

כל כמה זמן נידרש לחדש את ההחלקה?

ככלל ניתן לומר שכל מספר חודשים יש לחדש את ההחלקה. עם זאת, הנתון הזה משתנה בהתאם לקצב הצמיחה של שיערך והאופן שבו צומח שיערך הטבעי. אם שיערך הטבעי גלי, השיער החדש שצמח יתמזג בשיער הקיים וההבדל לא יראה מאוד לעין. לעומת זאת, אם שיערך הטבעי מתולתל מאוד – ייתכן ותוך ארבעה חודשים תיאלצי לבקר שוב אצל ספר בתל אביב במספרה (התענוג מובטח…).

איך השיער נראה אחרי טיפול החלקה יפנית?

בתום הטיפול, השיער חלק, ישר, נעים ומבריק למגע. השיער מקבל סמיכות עשירה ונהנה ממראה טבעי להפליא – וחלק כמו בחלומות!

על החלקה יפנית וצביעה

אם את נוהגת לצבוע את שיערך, מומלץ בחום להמתין עשרה ימים בין ההחלקה לבין צביעת השיער.

המלצות לאחר הטיפול

בימים הראשונים שלאחר הטיפול, מומלץ להשאיר את השיער פזור וחופשי – לא לאסוף בגומיה ולא לשים אותו מאחורי האוזן. כך נשמור על הצורה החלקה של השיער, ולא 'נשבור' אותו. בנוסף, מומלץ שלא להרטיב את השיער ולהימנע מחשיפתו ללחות ככל שניתן למשך 48 שעות. למהדרות: אף 72 שעות. לאחר המקלחת הראשונה, מוטב לייבש את השער בספיגה עדינה ורכה של המגבת על הראש – ולהימנע משפשוף.

המלצה נוספת בגזרת החפיפה היא לעשות שימוש בשמפו ייעודי לשיער שעבר החלקה יפנית, ובו פרוטאין, מינרלים וויטמינים השומרים על חיוניות השיער.

גלילה לראש העמוד